sábado, 17 de mayo de 2014

Mini para mi mami

Holaaa hoy os enseño el mini que he hecho a partir del tutorial de Leti que publicó en Bámbola.
Me ha gustado mucho hacerlo porque es muy facil y queda resultón.
A mi me ha venido super bien porque hoy es el cumple de mi mami, y así le hago un detallito handmade.
Además ha sido la oportunidad perfecta para utilizar mis nuevos troqueles y carpetas de emboss.
He utilizado un papel de My mind's eye, , papeles texturizados en fucsia y verde, sellos de Aladine,tintas Izink, enamels..
A ver si os gusta.....







3 comentarios:

  1. Moltes felicitats per a la teva mare. Estic segura que estarà desvanida amb aquest regal, fet amb tanta estima que no ho oblidarà mai. Les noves carpetes d'emboss estan xulissimes, ja quedarem un dia i m'ho mostraràs tot, jejeje. Un beset

    ResponderEliminar
  2. Què bonic Silvia! M'alegra molt que t'hagi estat útil el video i em fa feliç que el mini sigui per algú tant especial com la teva mare.
    Un petonàs i gràcies per compartir-ho.

    ResponderEliminar
  3. Felicitats a la teva mare! segur que es va emocionar!!! m'encanten tots els detallets!!! un treball preciós! Petonets

    ResponderEliminar